Hjälp ! Min valp vägrar äta sitt torrfoder !!!!

Hjälp ! Min 10 v. gamla valp vill inte längre äta sitt torr foder ! Hon åt det den första dagen o hund uppfödaren har sagt att den fått torrfoder innan , men att det var lidl''s billigaste torrfoder . Fick provpåsar av djurkliniken , men det var total vägran . Köpte pedigree''s valpfoder , men hon tog bara ett par bitar . Började bli ganska orolig , så jag blandade brkmat i torrfodret o då åt hon , men fick gaser , så att hon nästan gasade ihjäl oss , hahahaha . Provade med att blötta fodret , men nix , tog en bit eller två . Vet inte hur jag ska gå till väga , då jag inte vill att hon ska äta burkmat . Hon får gaser i magen o blir lite lösare i magen . Snälla hjälp mig ! Ni får jätte gärna mejla mig med era råd osv. Mitt mejl är : var-gar@hotmail.com . Min valp är en blandras mellan New Foundland och Benner Sennen . Mvh : Käte
Av Käte  •  Skapat: 2010-09-14 07:35:30  •  0 Inlägg

Skapa nytt inlägg

Här kan du skapa ett nytt inlägg som svar/tillägg till ovanstående. Pedigree® förbehåller sig rätten att, utan föregående varning, radera inlägg om de på något sätt kan väcka anstöt.
Upprepa denna kod
Ditt namn
Ev. bild
Text
Antal tecken kvar:

Andra trådar