fråga

hejsan, jag är intresserad av att hitta nova scotia duck tolling retriever till salu, men finner de inte på blocket.se var kan jag hitta den rasen till salu? hemsida? tack på föhand
Av natasha  •  Skapat: 2009-12-20 21:22:44  •  3 Inlägg

2010-01-20 20:41:01  •  Av Sofia:

Hej , jag söker oxå en kennel när trollhättan,vänersborg . rasen är en tollare(nova scotia duck tolling retriever) . hemsida , efterssom den inte finns på blocket.se ,? svara snabbt tack ? .:D

2010-02-05 22:42:32  •  Av greta:

Tips för alla! wwww.vovve.net Underbar sida som har precis allt man kan önska som hundälskare! Jag hämtar min valp inom en vecka! Har längtat sedan jag var tre år och tog med mig en hundbok till dagis och skröt om att jag minsann skulle skaffa en finländsk spets. Nu ca 20 år senare blir drömmenb verklighet! Önska mig lycka till, jag är så nervös!

2010-02-12 20:31:21  •  Av jonathan:

Hej ja vill veta hur mkt en jakt russell terier kostar. Och vart man kan köpa en . svara snabbt tack

Skapa nytt inlägg

Här kan du skapa ett nytt inlägg som svar/tillägg till ovanstående. Pedigree® förbehåller sig rätten att, utan föregående varning, radera inlägg om de på något sätt kan väcka anstöt.
Upprepa denna kod
Ditt namn
Ev. bild
Text
Antal tecken kvar: